Thursday, September 4, 2008

Adevaruri universale despre barbati.



"
  • De ce trebuie sa-ti amintesc ca „Te iubesc”? Ti-am spus-o deja o data.

  • Fac orice pentru sex; chiar sa ma leg de tine pe viata.

  • Urasc sa ma cert cu tine. Prefer mai repede sa fac un compromis.

  • Iubesc parul lung. Imi pare rau, dar chiar il ador.

  • Cand vorbesti incet, nu ma pot abtine sa nu ascult.

  • Imi place sa mi se mai spuna si „nu”. Nu tot timpul, dar din cand in cand imi place sa stiu ca esti pretioasa.

  • Te rog frumos nu ma intreba cum arati, pana cand nu esti sigura ca ai incredere in raspunsul meu si tii cont de el.

  • Ochii mei observa mai mult decat de obicei alte femei, cand esti suparata pe mine.

  • Cand esti fericita cu mine nu ma pot abtine sa iti fac toate poftele.

  • Daca simti ca nu sunt in stare sa te fac fericita, ma faci sa ma simt mai putin barbat.

  • Ma astept sa fii gata cand vin sa te iau.

  • Tigarile fac orice femeie sa arate ieftin.
  • Imi este frica ca daca las o femeie sa patrunda in inima mea, va profita de mine.

  • Daca nu ma suporti atunci cand sunt infantil, inseamna ca esti prea slaba pentru a ma suporta atunci cand sunt suparat.

  • Ai facut ceva dureros. Daca nu aduc aminte despre el, inseamna ca ma gandesc serios sa te parasesc.
  • Nu citesc gandurile. Tine minte, nu sunt fata.

  • Stiu ca esti la zi cu moda. Dar ma gandesc ca te imbraci pentru a fi pe gustul meu, nu al altor femei.

  • Nu e nimic amuzant in faptul ca incep sa chelesc! Vrei sa glumesc si eu pe seama greutatii tale?

  • Cand iti vorbesc despre fotbal sau alte sporturi, si imi afisezi o fata sictirita, ar trebui sa te gandesti de cate ori te-am ascultat si eu pe tine cand imi vorbeai despre rochia bordo care se potrivea atat de bine cu chipicii aia, cum se numesc...balerini din material matlasat sau ceva in gen.

  • Femeia care ma iubeste este simplu de satisfacut. Aprecieaza efortul pe care il depun, chiar daca detalile le inteleg gresit.

  • Arati superb in rochie, oricum ar fi ea: de seara, de zi, cu floricele, cu strasuri si alte asemenea bazaconii.

  • Urasc sa mi se spuna ce sa fac, atunci cand nu cer ajutorul respectiv. Ma face sa ma gandesc ca esti maica-mea.

  • In timpul sexului urechile mele sunt la fel de sensibile la vorbele tale, cum e pielea ta la atingerea mea.

  • Am nevoie de un fel de semnal sau indiciu ca sa traversez camera pentru a te aborda. Daca esti maritata?!

  • Imi dai senzatia ca ai incredere in mine, atunci cand imi ceri un sfat.

  • Sa fii respectat este mult mai important pentru mine, decat sa fii iubit.

  • Vreau ca toti tipii sa ma invidieze atunci cand esti cu mine. Te rog, nu te pierde pe drum.

  • Cand sunt suparat sunt foarte sensibil. E foarte important cum o spui, decat ce anume spui.

  • Urasc cand minimalizezi/ignori complimentele mele. Ma determina sa ma opresc din a te complimenta.

  • Sunt mult mai nesigur pe mine decat te gandesti tu. De ce crezi ca am nevoie atat de mult de respectul tau?

  • Nu stiu tot timpul ce simt. De aceea prefer sa nu iti spun nimic.

  • Nu trebuie sa faci anumite lucruri pentru mine. Eu tanjesc dupa a fi in stare sa te satisfac.

  • Daca spun un lucru si actionez contrar, ia-te dupa actiunile mele, acestea intotdeauna iti vor spune ce e in inima mea.

  • Am dorinta nebuna de a face ceva pentru tine atunci cand imi zambesti, chiar daca tu de fapt nu imi ceri nimic.

  • Chiar nu vreau sa stiu nimic de fostii tai. Chiar atunci cand te intreb, nu ma baga in seama. Nu simt nevoia sa aud de fapt.

  • Daca nu simt nevoia sa-ti impartasesc ceea ce gandesc, este pentru ca stiu ca nu ma vei asculta si ma vei intrerupe din 5 in 5 min.

  • Nu imi place sa ma cert si nu vreau sa ghicesc cu ce am gresit. Spune-o ca sa o pot rezolva.

  • Iubesc cand iti prinzi parul intr-o coada de cal. Da, e o chestie freudiana.

  • Nu ma intreba: „Ai de gand sa porti aia?” cand sunt deja imbracat.

  • Daca tu nu crezi ca esti frumoasa, nu o sa ma crezi nici pe mine daca ti-o spun, nu conteaza de cate ori as incerca.

  • N-are importanta ce greutate ai, conteaza sa fii proportionata, lucru atat de atractiv.

  • Cateodata am ganduri ciudate. Nu le iau in serios si nu doresc sa le impartasesc...cu nimeni.

  • Cateodata chiar nu vrei sa stii ce gandesc. Daca tot n-ai inteles, reciteste randul de mai sus.

  • Daca ma inseli, este aproape imposibil pentru mine sa trec peste. Si chiar daca iti dau impresia ca am trecut peste, e doar o impresie s-atat. Nu trec peste!

  • Nu tin minte absolut tot ce s-a intamplat intre noi pana acum. Dar asta nu inseamna ca nu te iubesc.

  • Am nevoie de ceva timp doar cu mine atunci cand suparat, si asta pentru a evita niste vorbe pe care mai tarziu sa le regret."
  • 1 comment:

    Anonymous said...

    Tare! :))