Monday, September 1, 2008

50/100

"Lumea crede ca's ciudata partial poate au dreptate
Atatea fapte adunate nu'mi permit sa stau deoparte
Prea mult de el si niciodata nu'i la fel
Tocmai prin asta e stabila treaba la noi totul e altfel
Ne asemanam in multe totusi suntem diferiti
Cruzi noi insine sau poate numai prajiti
Nedumeriti de multe ori nici noi nu stim ce vrem
Daca incercam sa renuntam observam ca nu putem
Si cum suntem noi n-a fost cu nimeni in trecut
Aproape de'al nou-lea cer dar de pe un varf abrupt
Adrenalina-n doi, altele il vad nesuferit
Poate greu de cucerit dar asta il face diferit
Pare ca ne-njuram cand noi de fapt ne alintam
O ardem neconventional dar in primul rand ne respectam
Inca ne cautam pentru moment ramanem solo
Dar cand toti vor disparea stiu ca el va fi acolo.




Refren:

Indiferent cat mi'ar fi de greu
E suficient sa te am la pieptul meu
Tot ce de toate vanturi sau ploi
C-am un cer senin cand ma uit in ochii tai.




E tot atat de simplu desi pare ca'i greu

Stiu ca daca n'ar fi ea nu as fi nici eu
Ea e femeie si copil in acelasi timp
Ea o sa'mi dea totul c'o sa'i dau totul in schimb
Chestiune de timp pana ne vom intalni
Si stiu mai mult ca sigur ca atunci cand va veni
Vom sta unul langa altul transformand noaptea in zi
Ne vom certa sa ne'mpacam ca niste copii
Ne vom lua de mana punand degetul pe harta
Si fara nepasarea vom pleca in lumea larga
Vom atinge limite la care altii doar viseaza
Si vor spune vrem sa fim ca Domnul si Doamna Leasa
Ea nu e universul caci prin ea eu nu ma pierd
Ea e doar un rasarit ce-l tin in suflet permanent
Am asteptat'o atata timp si inca o astept
Va veni caci pentru eu imi bate inima din piept."


Leasa Dragos feat GANi - 50/100

No comments: