Monday, June 3, 2013

Dați-ne biciclete și suntem fericiți - SkirtBike Brașov




Entuziasmul meu nu cunoaște limite. Nu știu dacă este pentru că am participat pentru prima oară la un eveniment de genul SkirtBike, ori pentru că am redescoperit plăcerea de a merge cu bicicleta, fie pentru că mi-am petrecut o zi întreagă alături de personae foarte dragi sufletului meu, sau doar pentru că a fost o zi perfectă cu soare și cu mici tentative de ploaie. Cert este că a fost o zi pe care nu o voi uita prea curând, am râs colorat pe străzile Brașovului, am pedalat în voie cu alte câteva sute de oameni, am zâmbit oamenilor de pe stradă, ba mai mult le-am făcut și cu mâna, m-am plimbat mândră cu bicicleta galbenă, mi-am admirat trandafirul primit, m-am bucurat de balonul roz prins de ghidonul bicicletei și am făcut poze.
Tot ieri am primit și cel mai drăguț cadou post-1 iunie, o solniță în formă de floricică de la un om deosebit (mulțumesc Corina Bacalu, căci despre tine este vorba!), iar aceasta nu a venit singură ci alături de sare roz de Himalaya.  
Din punctul meu de vedere a fost o zi perfectă pentru pedalat în voie pe străzile înverzite ale Brașovului. Și ca drept dovadă, aveți și un video ca să vedeți despre ce vorbesc și de ce toți oamenii sunt fericiți după ziua de 2 iunie 2013. 
Ana și Aura, așteptăm următoarea ediție SkirtBike Brașov! :D

No comments: