Thursday, May 29, 2008

Departe, dar nu uitate




Ce repede zboara timpul...e incredibil! Parca ieri aveam 10 ani si parul impletit in codite, in stilul Irinei de la A.S.I.A. Cu siguranta n-am fost singura care le-a admirat stilul, care in 2000 era cel mai intalnit: la scoala, in magazine, in parc, pe strada, pe ulita bunicilor... peste tot! Era o mica-mare invazie de "A.S.I.A."- tice in toata tara. Eh! Ce vremuri!

Isi mai aduce cineva aminte de formatii precum A.S.I.A? GENIUS, K1, N&D, Non-Stop, N5 sau Andre?
Da! Ne amintit ocazional. :)

O lista cu formatiile care nu ar trebuii uitate, cu siguranta ar cuprinde:

Andre, A.S.I.A., AsXX, Animal X, Angel, N&D, Sing Sing BB, Sweet Kiss, Genius, Body & Soul, Dl. Problema, Non-Stop, Valahia, Evrika, N5, Atak, Ooops, Bambi, Oxygen, Pops, Candy, De la Vegas, Spacy, Blitz, TNT, K-Pital, Class, Blondy, Bliss, Double D, Giglio, MB&C, Hi-Q, T-Short, Jojo, O-Zone, Dens, Capuccino, Tonic, Voltaj, Nordi-k, Elegance, Plus 2, Amici, Ro-Mania, 3SE, Cocktail, Gaz pe foc, Dolly, Nicola, K1, Viva, Be3, Refflex si Akcent.

Cu siguranta mai sunt si altele, dar le-am sarit mai mult sau mai putin intentionat.
Ideea este ca, am avut multe trupe cu priza la public, si chiar daca au fost cateva doar cu 1 piesa reusita, au reusit sa ne faca, copilaria mai frumoasa, mai bogata.

1 comment:

hiturile anilor 2000 said...

interesant am si eu un blog asemanator
http://hiturimuzicale2000.blogspot.com/
dak ai uitat sa mentionez si alte formatii cum ar fi:
boombastic,chic,amicii,L.A., koso,bairam,blondy,exotic,no comment..etc..